Accepterad kevin lund | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mk7

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198343753590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Mk7#4722

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. berätta om din karaktär. Han heter Calle kevin lund han är född 1999-06-02 Han jobbar på aftonbladet men vill börja jobba på autoexperten och laga och fixa bilar. Han har ett väldigt stort bil intresse men just nu räcker inte pengarna till. Hans favoritbilmärke är BMW och hans drömbil är en BMW M5. Men just nu har han en Volvo 240. Han älskar vintern för då kan man sladda och drifta extra mycket med sin volvo 240 men han gillar också sommaren väldigt mycket för det är så varmt då kan han också köra med sin motorcykel som är en kawasaki ninja Han har också en till1 motorcykel som han brukar köra extra mycket på sommaren som är en beta 300.Han är en lojal person med bra framtidsplaner och ett bra liv. Han vill inte jobba på autoexperten hela tiden han vill också vara kriminell och tjäna snabba pengar. Han försöker tjäna så mycket pengar som möjligt nu för han vill köpa en kniv/kofot så han kan göra ett butiksrån. Och jag är en snäll och jätte positiv person som anpassar mitt språk och gör goda järnigar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är bra på att rpa och jag har mycket erferen het inom rp och även på unive har jag rpatt i typ 1,5 år så jag har bra erfarenhet och är en duktig rpare och är snäll

Vad kan du bidra med till serverns RP? för jag är bra på att rpa och jag har mycket erferen het inom rp och även på unive har jag rpatt i typ 1,5 år så jag har bra erfarenhet och är en duktig rpare och är snäll

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna allt och att man kan rp i scenarion som inte är bra för en själv och att man inte behöver vinna allt utan också ha bra rp och att man kan spea med i senisron

Hur hittade du Unive? Jag hittade denn genom en youtuber och en kompis som tipsa om denna servern. Jag hittade också den genom Swedish menyn i fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka