Nekad kevin lund | Ban överklagan [Nox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mk7

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198343753590/

Ditt Hex-ID: 76561198343753590 (Dec) 110000116db8f76 (Hex)

Vad är din discord tagg? qintd#4722

Vem var det som bannade dig? Macky

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft spottar på folk i piren, Ooc, lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag spottade på en kille på piren och bröt mot andra regler därför blev jag avstängd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille kom fram till mig och va otrevlig kaxig med mera och då spottade jag på han sedan fortsate han kaxa och vara otrevlig då jag fortasate att spota på han och råkade kö på honom för han sprang in franför bilen med mera och efter det träffade jag min kompis AKA Wille pile som han va otrevlig mot med så då fortsatte jag att spotta på honom vilket ledde till ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker ej det var en felaktig ban jag förstår varför jag blev banad ovh att jag inte betede mig bra och jag ångrar det som jag gjorede och ska bätra mig när jag kommer in igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit banad förut det är första gången

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunat prata med honom och bet han låta mig vara så jag inte blir stärd elller iriterad

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska bete mig och inte göra dåliga saker så jag inte blirr banad igen och att man får det man förtjänar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka