Nekad kevin lund | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mk7

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198343753590/

Ditt Hex-ID: 76561198343753590 (Dec) 110000116db8f76 (Hex)

Vad är din discord tagg? qintd#4722

Vem var det som bannade dig? Jonne

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? power-gaming krockar och voltar med bilen och sedan ställer sig up och börja lagar direkt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag krokade och välte med min bill och sedan lagade den direkt medans det var d synck men jag glömde skriva det i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom ut på motorvägen och fick sladd och sedan så blev det lagg och d synk så jag flög över den mitten saken på motorvägen och sedan sat jag med en kvadad bill för kunde ej se vad som hände så jag tänkte okej jag lagar ba och sedan åkte jag och blev band

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig ban det var mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc lall och snusförnuft att man saka tänka först göra sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt efter som det var d synk men hade kunat seta kvar i billen och rp a på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja rpa på skador bätre an vad jag gjorde man måste okså säja att det ej va meningen efter som d synk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka