Nekad kevin lund | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mk7

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Mk7#4722

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Ungefär 9 timmar om dan helger lite mer kanske 10-12 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen för 4 månader sedan inan de också men min dator va trasig så va borta ett tag från serven

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4-5 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt enligt mig är en person som rpar och samtidigt håller koll på serverns reglar och spelare medans man själv rpar. Skulle man se någon som tar en bil och kör över en massa folk på piren så tar man en sv bann på det och sedan går till en helper osv och ber dom att förlänga det även att man sedan tar och rpar vidare och håller koll att folk kan följa reglerna på servern så att dom inte går runt och VDMAR Powergamar och så vidare.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli sv på servern för det finns många lallare på servern och jag vill underlätta för staff när det kommer till saker som jag också har perms till som till exempel banna folk som gör grövre regelbrott och sedan skicka ut det i bans så den förlängs. Samt så kommer jag kicka folk som inte gör så grova regelbrott. Jag kommer rpa helt normalt och jag kommer inte leta efter lallare jag ska låta de komma till mig för jag är inte staff så jag kan inte noclipa. Min uppgift är såklart att underlätta staffs arbete som till exempel att dva bilar och reviva folk som dör av bugg och folk som missklickade i scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är en del av korruption och där är när man använder sina perms till sin egna fördel vilket är grov pwg och leder till indragen sv lika snabbt. Som till exempel att reviva mitt i scenario så man inte dör. Samt att man bannar folk i scenario för att vinna scenariot.

Nekad
Inte varit medlem på unive i minst 1 månad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka