Accepterad Kevin kaviar | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin kaviar

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/feffs/

Ditt Hex-ID: 110000146471

Vad är din discord tagg? Kevin 434#3558

Vem var det som bannade dig? complain

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-05 180848.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel som powergamade jag ville inte pitta ist blocka men sen så blev det som det blev. vilket var fel från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va fritagning vie fängelse och sen så skulle männen åka därifrån sen så åkte jag i 1 T6 senare så skulle jag åka förbi alla och sen försöka blocker/box dom som var på väg mot mig men senare så är de 1 gambino bil som åker prisis brevid mig och sväger in i mig typ och iställe för att svänga andra sidan iställe och svänger in i mig och de ser ut som att jag pittar fast jag gjorde ej de med mening om inte han skulle svänga in i min fil så skulle de inte hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en giltig då jag pittade han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall när vi var på fight club och då så körde vi en match då så efter så gick vi ut då börja vi slås där ute och sedan så blev jag banand jag var ny till servern då och förståg och reflekterade mitt misstaf

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ist för att köra så hastigt kunnde jag tänkt på att ta det lungt i början men även att hänga med då vägen inte var så stor och olyckor kunnat ske enkelt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska ta det lungt och tänka att jag ist ska göra det lite roligt ist för att ingripa direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka