Accepterad Kevin Hallgren | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430574752/

Ditt Hex-ID: steam:110000157a322a0

Vad är din discord tagg? KattenTom

Vem var det som bannade dig? Complain/kunde inte fixa bild men om ni säger hur jag ska göra kan jag skicka om det behövs

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: a02dc5e6e3fc7acc2a038b642eb38551.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först och främst så ska jag börja med att erkänna att jag gjorde fel när jag använde fusk- och tredjepartsprogram på Unive, inte för att jag har nekat det men aaJag är så besviken på mig själv för detta och jag är uppriktigt ledsen för vad jag gjorde. Jag önskar verkligen att jag hade valt en annan väg. Efter att jag blev bannad har jag haft gott om tid att tänka över mina handlingar. Jag har lärt mig massor av mitt misstag och jag har förstått hur viktigt det är att spela rättvist och respektera reglerna som skapar en schysst spelupplevelse för alla. Det har snart gått sex månader sedan händelsen och jag har verkligen försökt förbättra mig själv och förstå spelet bättre. Jag vill verkligen göra bra saker för gemenskapen och bidra på ett meningsfullt sätt. Jag fattar att staffen bannade mig för att skydda serverns integritet och rättvisa. När jag använde fusk bröt jag mot de grundprinciper som gör spelandet kul och rättvist för alla. Nu förstår jag att mina handlingar inte bara påverkade mig, utan också andra spelare som vill ha en äkta och engagerande upplevelse. Jag är supermotiverad att visa att jag har förändrats och skulle vara otroligt tacksam för en ny chans att få spela på servern igen. Jag är helt inställd på att agera som en positiv kraft inom gemenskapen och hjälpa till att göra spelupplevelsen bättre för alla. Tack för att ni överväger detta. Jag lovar att ni inte kommer ångra er om ni ger mig en chans till

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åkte runt i en bil och så märkte jag att aim boten hade sluta fungerat så jag testa den på en random person genom att aima på han inte skjuta sen catcha bilden systemet mig (ja det är så ila som det låter)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt ban när man rpar på en server ska man inte fuska för det förstör hela rpn för alla men som jag sa s[ har jag taggit dom senaste sex månaderna att tänka ut vad jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har varit banad här några gånger men när jag har blivit banad har jag alltid försökt ta reda på varför det blev som det blev och hur jag ska gå till väga att det inte sker igen altså har jag försökt ta lördom av dom som att typ läsa på reglerna mer å så vidare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA det är enkelt inte vara en idiot och sätta på fusket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de klart man ska inte fuska så enkelt är det bara det förstör för alla och det blir inte kul det blir ingen rp derför ska jag bara i så fall komma tillbaka och börja om från början kanske skapa en ny karaktär å så vidare!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka