Accepterad kevin bergqvist | Ban överklagan [Mr.Panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199279919220/

Ditt Hex-ID: 11000014ea85074

Vad är din discord tagg? clapzzzz#4654

Vem var det som bannade dig? Mr.Panda

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör på 3 hjul i 100+ Km/t på motorväg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på 3 hjul det är sant jag åkte på 3 hjul men jag gasa inte jag rullade bara så jag jag körde aldrig den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid gruvan med mina kompisar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban eftersom han säger att jag körde bilen på 3 hjul i 100 km/h men jag körde aldrig den jag rullade bara på motorvägen. jag gasade aldrig för det går inte på 3 hjul. för att om jag hade gasat med bilen på 3 hjul då hade det varigt en rätt ban men nu gasade jag aldrig, jag bromsade inte med bilen för att det var några som skrev i twitter att om man kommer till gruvan så får man 100000 det var därför jag inte stannade bilen för att jag ville ha dom där pengarna dom skulle ge ut om man kom till gruvan först.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall,copbait,vdm,rdm jag har tagit väldigt mycket efter mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är att stanna bilen när däcket ramla av men jag gjorde inte det eftersom jag ville ha dom där pengarna dom gav ut på gruvan, jag behövde väldigt mycket pengar det var därför jag inte stanna heller för jag vill komma fram snabbt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Så du tycker att det är okej att bryta mott reglerna när folk ger ut pengarna, Det är suntförnuft att ¨rulla¨ på 3 däck?

jag tycker att jag kanske gjorde lite fel med att fortsätta rulla med bilen. det är inte okej jag skulle stanna om jag skulle få göra om det scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka