Accepterad kevin bergqvist | Ban överklagan [BOrzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199279919220/

Ditt Hex-ID: 11000014ea85074

Vad är din discord tagg? clapzzzz#4654

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev i sv chatten om nån vet vart man köper pistol skott vilket var fel gjort när jag tänker efter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var död och mina kompisar var på väg till sjukhuset med mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en helt rätt ban såklart jag vet att jag gjorde fel i den situationen. nu om jag hade fått göra om det då hade jag verkligen inte gjort det jag gjorde. jag hade bara tagit reda på vart britt-marie är ingame istället för att skriva det i chatten. så jag gjorde fel och detta kommer aldrig ske igen jag är besviken på mig själv att jag inte gjorde annorlunda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait, lall, suntförnuft osv jag har lärt mig väldigt mycket av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är att försöka ta reda på vart hon är istället för att skriva det i chatten. jag hade gjort det så om jag hade fått göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Ge mig en anledning till att unbanna dig

för att nu har jag förstått att jag gjorde väldigt fel med det jag gjorde och att jag kommer inte göra om det. det var väldigt fel gjort sv mig och jag kommer inte göra om det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka