Nekad kevin bergqvist | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin bergqvist

Vad heter du på discord? clapzzzz/ kevin bergqvist#4654

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar 06.00 och äter frukost och går till skolan efter skolan så brukar jag åka och gymma så jag är hemma runt 17:00 sen spelar jag till 22:00 på skoldagar, men på helger vaknar jag 10:00 och sätter mig och spelar direkt när jag vaknar sen spellar jag till 03:00 ungefär jag kasn typ ta 1 timmes paus emellan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen den 20 juni 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad lite mer än 10 gånger jag kan inte få fram bild det går inte att klistra in

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift är att se till så inte folk bryter mot regler i servern. . När man är servervakt har man blivit tilltrodd med perms ingame så som /dv, /kick, /svban, /revive osv. när man är servervakt finns det en kanal man ska skicka in vem man banna och vad man bannade personen för. du ska heller inte abuesa sina perms för dem ger dig rollen för dem litar på dig och för att du ska få bort lallare och sådana som förstör.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på unive för att jag har spelat unive ett tag. och jag märker väldigt mycket att det förekommer mycket lall och regelbrott i scenarion, så jag vill bli servervakt för att minska detta regelbrott i servern och göra det till en sriös och rolig server. sv kan också hjälpa till staffs om dom inte har tid då kan jag hjälpa dom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är inte tillåtet på servern då staffsen har gett dig rollen för dem tror på dig och du gör allt dem inte ber dig o göra för att kanske revva i scenario eller förstöra genom att kicka folk för att lalla med dem eller revivea i scenario. Man ska även banna kompisar ifall de behövs man kanske inte vill det men är man sv är man tilltrodd rollen så då ska man lyda den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka