Nekad Kevin berg | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin berg

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Användarnamn: Kevin berg

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869809960/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? potatis data™#0566

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2004

Berätta om din karaktär. Född 2000-08-14 så karaktären är 20 år, karaktären har intressen att skaffa ett jobb som är bra Te.x Polis. Karaktären vill leva sitt liv, ha roligt, göra vad som krävs för att kunna överleva. Jag var född i sverige. bra uppväxt. han tänker försöka fortsätta sin karaktär på ett bra sätt men han har kompisar i multistaden som inte är så bra men det bryr han sig inte om har går för sina mål han gick ur gymnasiet för 1 år sen och sen flytade han till multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill skaffa ett roligt jobb och spänade Te.x Polis eller brandman. Är bra på RP kan alla reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det var den bästa severn och det händer mycket saker i denna servern så man vet aldrig vad som kommer hända. Det fin många som vet hur man RPA. Jag har spelat på denna servern i runt 2 veckor tycker det är en bra server har letat efter en sån här server väldigt länge. har läst reglerna.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 100 - 400

Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekomenderade denna servern och sa att det var den bästa servern han har spelat på.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? aldig blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på många servrar, Storkommunen, swedish knight och mer.

Utveckla på [Berätta om din karaktär] och [Varför ska just du bli whitelistad]

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka