- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Kevin berg
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869809960/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Big man™ 19:50
Vad är din discord tagg? potatis data™#0566
Vem var det som bannade dig? Niklass0n_12FN
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall, Springer runt och tazer folk på GZ.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ingenting.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt och sen fick jag ett teaser skot i naken och sen försökte jag ställa mig upp igen och sen fick jag ett till skott i magen sen sprang jag in till Vianor och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en felaktig ban för att jag inte gjorde något.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Köra brand bil när jag är brandman
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringt polisen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag fattar inte ens varför jag blev bannad men ja.
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869809960/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Big man™ 19:50
Vad är din discord tagg? potatis data™#0566
Vem var det som bannade dig? Niklass0n_12FN
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall, Springer runt och tazer folk på GZ.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ingenting.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt och sen fick jag ett teaser skot i naken och sen försökte jag ställa mig upp igen och sen fick jag ett till skott i magen sen sprang jag in till Vianor och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en felaktig ban för att jag inte gjorde något.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Köra brand bil när jag är brandman
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringt polisen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag fattar inte ens varför jag blev bannad men ja.
Har du läst våra regler? Ja