Nekad Kevin berg | Ban överklagan [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin berg

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Användarnamn: Kevin berg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869809960/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 21:00 - 23:00 Big Man™

Vad är din discord tagg? potatis data™#0566

Vem var det som bannade dig? står inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad för vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en kille som sprang runt och sa är det din bil (namn vet jag ej) typ x4 gånger sen sa jag nä det är min bil efter det sprang dom efter min bil och försökte gå in i den så jag körde iväg så sprang han franför bilen så råka jag köra på en av dom sen stannar jag och frågar om personen är ok sen säger han ja, så kör jag typ 10 meter ifrån och typ 2 min senare blir jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. råka köra på en person som försökte gå in i min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tror det för det tog typ 2 min innan jag blev bannad. och dom försökte gå in i min bil så körde jag bara iväg så blev jag bannad för VDM vet inte om den där staffen elr mod elr vad den personen nu är tänker med men ja.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. köra en brand bil när jag var brand man.
van en 1v1 mot en suport sen blev jag bannad fast det var han som började den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tror inte det

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte att köra iväg från någon som försöker gå in i ens bil.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Du ska inte skriva när du blev bannad utan du ska skriva vad du hette när du blev bannad :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka