Nekad Kevin berg | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin berg

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Användarnamn: Kevin berg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869809960/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Big man™

Vad är din discord tagg? Potatisdator™#0566 eller potatisdator™#0566

Vem var det som bannade dig? Står ingen stans ingen säger vem det var frågar 4 st vem det var

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad för köra känsteföremål eller något sånt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa att jag skulle fixa min hjärna och skulle precis lämna så blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För den personen som banna mig hade en dålig Mic eller något fel med internet för när han pratade lät det som att han hade en potatis i halsen. Jag körde brandbil utan jobbkläder det var en glitch tror jag skulle rejoina och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror det var både och för han missuppfattade nog när jag sa att jag skulle använda hjärnan och komma tillbaka om 5 till 2 min för min dator e dålig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja

Har du lärt dig någonting efter din ban?

Har du läst våra regler? Ja

Du har till 20:00 att svara på de andra frågorna där nere t.ex hur hade du kunnat göra annorlunda och utveckla.
Om du inte fixar det tills 20:00 blir den nekad

Användarnamn: Kevin berg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869809960/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Big man™ Runt 22:00 - 00:00

Vad är din discord tagg? Potatisdator™#0566 eller potatisdator™#0566

Vem var det som bannade dig? Står ingen stans ingen säger vem det var frågar 4 st vem det var.
Davicoo.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad för köra känsteföremål eller något sånt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa att jag skulle fixa min hjärna och skulle precis lämna så blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För den personen som banna mig hade en dålig Mic eller något fel med internet för när han pratade lät det som att han hade en potatis i halsen. Jag körde brandbil utan jobbkläder det var en glitch tror jag skulle rejoina och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror det var både och för han missuppfattade nog när jag sa att jag skulle använda hjärnan och komma tillbaka om 5 till 2 min för min dator e dålig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta lite längre innan jag sa att jag skulle starta om min hjärna. För jag laggade skit mycket tror det var andlednigen varför jag inte kunde höra dig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte göra saker för snabbt, och försöka lyssna mer.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka