Nekad Kevin Andersson | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FNSI00

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KeVinFN/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? KevinFN#5010

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. . Min käraktär heter Kevin Andersson och är 23 år gammal. Kevin är en snäll trevlig och social karaktär med en del vänner trotts att han är hyfsat nyinflyttad i staden. Som sagt är han väldigt social och försöker alltid hälsa på folk som han möter på. På detta sättet skaffar han snabbt nya vänner och kontakter, men får även goa stunder att bara snacka med folk om allt möjligt. Tidigare har han jobbat på postnord men bytte senare till reporter där han håller hus idag, det bytet gjorde han helt enkelt pågrund av en bättre lön. Kevin sparar till en bil han har väldigt stort intressen av bilar han drömar om att jobba i Mekonomen för han har ett väldigt stort bil intressen och han känner en del som jobbar på mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en social person som gillar att rpa med folk, jag tröttnade på fivem ett tag men sen hittade jag multistaden och tyckte att de var en rolig server att spela på. De jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer. Jag gillar utmaningar och jag känner att Multistaden kommer ge mig dem utmaningarna inom rp som jag behöver för att bli en bättre rpare. Servern har också många olika jobb inom samma ämne, som till exempel bilfirmorna och de är någonting som jag inte har varit med om innan. Jag gillar de eftersom att de finns flera jobb då och många olika val att välja från.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? enna server verkar ha bra rp spelare och bra mods, servern verkar allmänt vara en rolig o trevlig server att spela på. har letat efter en bättre och mer seriös rp server att spela på så jag tyckte multistaden var det bästa alternativet för det. så jag vill jättegärna börja på den och jag vill börja rp så mycket som jag gjorde förr alltså att sitta dag ut och dag in och att ens liv kretsar kring rp och jag tror verkligen att multistaden kan medverka till det och uppfylla det, så jag tror att multistaden kan vara en jättebra början och jag kommer förhoppningsvis stanna kvar sålänge jag kan på serven och förhoppningsvis kommer inget ivägen för mig så jag verkligen kan spela så mycket jag kan på serven och ha så roligt som möjligt samtidigt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att bli en bättre RP:are för att kunna skapa och interagera inom verkliga scenarion. Med detta skulle jag även vilja utveckla mina sociala förmågor, för att i högsta grad kunna framställa verkliga situationer ingame. Skulle även vilja växa inom detta Community och inom framtiden möjligtvis kunna axla en ledande roll. Det viktigaste för mig annars är att ha otroligt roligt. spendera många timmar här men även att få lära känna alla spelare men även er som tillhandahåller driften på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rollspelande är att bli en bättre RP:are för att kunna skapa och interagera inom verkliga scenarion. Med detta skulle jag även vilja utveckla mina sociala förmågor, för att i högsta grad kunna framställa verkliga situationer ingame. Skulle även vilja växa inom detta Community och inom framtiden möjligtvis kunna axla en ledande roll. spendera många timmar här men även att få lära känna alla spelare men även er som tillhandahåller driften på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag är bara aktiv deltagare på unive för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka