kevin.ahmeed1 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? All4n#8511

Ange ditt födelsedatum 20 December 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag är väldigt aktiv som person och just nu när det är höstlov kommer jag definitiv spela mer. Så här kommer mina tider se ut:
Måndag-10:30-02:00
Tisdag-10:00-01:30
Onsdag-11:00-00:00
Torsdag-11:00-00:00
Fredag-11:00-00:00
Lördag-10:30-02:00
Söndag-10:30-02:00
Men jag tar såklart pauser annars bli man för trött och då kan man inte fokusera lika mycket.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill underlätta staffs jobb och jag vill ha mer möjligheter i Unive RP jag vill också hjälpa att göra servern mycket mer seriös och jag vill få bort lallare och oseriösa rpare i servern jag vill göra servern roligare och tryggare. Jag kommer också ta hand om min roll så bra som möjligt. Jag skulle ALDRIG missbruka nån roll för att jag gillar inte att folk tror att dom är mäktiga bara för dom har nån roll. Jag har också sett att just nu är det inte så många staffs i servern just nu och att många måste vänta i Väntrum ett tag nu så jag vill hjälpa till med staff jobbet så att det kan gå lite fotare. Sen vill jag bli trainee för att det verkar vara väldigt kul att bidra lite extra till servern för jag vet hur hårt phlip kämpar för denna servern och detta är det minsta jag kan göra för att hjälpa till. Sen lär man ju känna massor med nya personer te.x i support ärenden och i staff teamet. Jag är en person som älskar att hjälpa människor och prata med folk och sprida glädje så detta känns mitt i prick då jag älskar servern och även hjälpa folk osv. Jag blev intresserad av att ansöka till Trainee för att jag såg hur underbara staff/ledning det var på unive RP så jag tänkte varför inte ansöka. En dag kanske jag blir lika underbar som ledningen det känns bra att hjälpa folk med det dom vill ha hjälp med så tror att jag kommer passa in i staff teamet och om jag kommer med så hoppas jag att dom tycker jag är bra och passar in i staff teamet. En grej till, jag älskar att prata med folk så jag tror att jag hade passat i det. Jag tycker också att alla individer i staff temet är underbara och jag skulle gärna vilja samarbeta och arbeta med dem.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Mitt mål skulle vara att serverns rp skulle vara så hög som möjligt. Jag vill även göra så att nya spelare får bra intryck av servern genom att tex gå snabbt på reports, snabb i support, välkomma dom och göra allt för att de ska få bra intryck och locka fler spelare. Följer man inte reglerna så får man ta konsekvenser då jag vill att denna serverns rp nivå ska bli så hög som möjligt.. Det som är lockande med att bli "trainee" är att en helt ny värld öppnas, du får möjlighet att hjälpa spelare som behöver hjälp i den daglliga rpn. Jag kommer också hjälpa till med allt jag kan, det första jag kanske kommer göra är väll att specca runt och specca lite extra vid piren och extra vid fight club för hört och varit med om att det är väldigt mycket lall i arenan. Och jag har två skärmar så på en så kommer jag vara inne i support och ta folk som väntar i väntrum och på den ena skärmen så kommer jag spela och se till så att folk inte lallar och sånt i servern. Jag vill också hjälpa personer som behöver hjälp och jag är ganska stress tålig och IRL gillar jag också att hjälpa folk så att jag tror att jag kommer klara att ta in folk i väntrum. Jag skulle också vara så trevlig som möjlig i support och väntrum.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive RP ganska länge jag har ungefär spelat några månader på denna server och jag kommer inte sluta spela på denna server jag gillar att rpa på denna server för att det finns trevliga spelare så jag kommer typ alltid spela på denna server.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart support i en annan server sen efter ett litet tag blev jag MOD och jag kämpa jätte mycket för mina staff rollen och dom andra staffsen tyckte att jag var bra och ägaren tyckte också så så jag blev upphöjd till SR.mod tillslut så börja jag spela på unive så det var därför jag vill bli trainee här så jag har samlat ihop alla mina erfarenheter och jag vet hur man använder sin roll jag skulle ALDRIG missbruka min roll och ALDRIG tro att jag är mäktigare än en spelare bara för att jag har trainee. IG skulle jag rpa som en normal person för att jag kan ju inte veta att jag har rollen OOC.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja här kommer några stycken som jag kan

/noclip : Du flyger runt i luften och är onsynlig.
/spectate (id) Du flyger över den personen som du vill kolla på och du kan också söka igenom dom.
/dv (radius) Detta tar bort en bil i radiusen som du vill.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare som spelar.
/kick (id) du sparkar en person från servern fast dom kan joina tilbaks direkt efter dom blir utsparkade från servern.
/svban (id) Du avstänger/bannar en person 60 minuter/1 timme.
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en spelare från servern.
/sqlunban (hexid) Unbannar/tar bort en avstängning från en person.
/sqlsearch (steamnamn) Du får denna persons hexid genom deras steamnamn
/sqlbanoffline (hexid) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en person som inte är online som T.E.X har combat loggat.
/freeze (id) Gör så en spelare inte kan röra sig.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/setjob (id) (jobb) (nivå) Man ger nån ett jobb tex /setjob 123 Mekonomen 2
/tpm : Detta tar dig till platsen som du har en waypoint på.
/goto (id) Du teleporteras till en person som har idett som du skrev in
/skin (id) Du ger en person skinmenu
/toggleid : Du kan se någons id utan att trycka på pgdn/ page down.
/togglename : Du ser nåns steamnamn utan att göra nåt.
/Bring (id) Tar en spelare till dig med spelar id:t du skrev ner.
/OOC : Skriver ut ett meddelande till hela servern.
/SV : Servervakters chatt.
/SC : Staff chatten
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det!

Senast ändrad:
Tillbaka