Nekad kevin.ahmeed1 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Ahmed

Ange ditt födelsedatum 20 December 2009

Vad heter du på discord? mpatur#8511

Mellan vilka tider kan du oftast spela? -------------------------------------------------------------LOV-----------------------------------------------------------------------------
Måndag:13:00-24:00
Tisdag:13:00-16:00 till 20:00-24:00
Onsdag:14:00-16:00 till 20:00-24:00
Torsdag:12:00-24:00
Fredag:15:00-16:00 till 21:00-00:30
Lördag:12:00-14:00 till 19:00-24:00
Söndag:17:00-24:00
------------------------------------------------------------SKOLDAGAR--------------------------------------------------------------------
Måndag:20:00-22:00
Tisdag:19:00-22:00
Onsdag:16:00-21:45
Torsdag:20:00-22:00
Fredag:18:00-24:00
Lördag:13:00-15:00 till 20:00-00:30
Söndag:12:00-15:00 till 20:00-22:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela for typ 8-6 månader sen fast då tröttnade jag för att min dator laggade jätte mycket. Fast när det fixades för typ 2 månader sen så började jag köra jätte mycket.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle sköta mitt jobb som servervakt och om någon inte betedde sig skulle jag svbanna eller kicka personen. Jag skulle försöka göra unive till en bättre server och säga till att man har det roligt på servern. Jag skulle också hållakoll att personer rpar på rätt sätt och att man inte bara kör för makt och pengar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att staffs kan underlätta sig med sitt jobb. Jag skulle också försöka få lallare bannade eller kickade för att unive blir inte en rolig server med bara lallare. Jag vill bli servervakt eftersom jag har en stor passion till att hjälpa folk och se till så at allting går rätt. jag som person är väldig organiserad så att jag vill att allt ska se bra ut i servern, på det sättet kommer unive fortsätta vara en bra server och behålla sitt positiva rykte vilket gör så att fler personer kommer vara villiga att ansluta sig till servern senare i framtiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Innan jag skulle banna eller nåt så skulle jag ge dom en varning så att dom kan lära sig innan dom får en ban, på det sättet underlätter det för personen att lära sig till nästa gång.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har ganska mycket erfarenhet om att rpa och jag kommer göra unive till en roligare server för att det är inte roligt om det är massa lallare och vdmare eller rdmare. Jag vill också underlätta staffs jobb genom att till exempel kicka dom som lallar och sådana saker. Mitt mål med servervakt är att höja serverns rp nivå och göra unive till en tryggare plats

Varför vill du bli servervakt? för att ha mer möjligheter i unive och ha roligt och försöka göra det till en bra server. Jag gillar också att hjälpa folk med deras problem. Är ganska aktiv och vill få bort personer som lallar eller inte kan rpa

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några kommandon. Dom jag kan är
svban(id)
toggleid kick(id)
dv(radius)
revive(id)

Är du whitelistad på serven? Ja jag ät whitelistad jag hålde på långe med att skriva min whitelist ansökan och jag spelade mycket innan jag blev whitelist så att jag lärde mig mer om vad man ska och inte ska göra i unive. Jag är också krim så att jag kan krim regler.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har bara vart bannad en gång men det var för jag skulle dra till apoteket men sen dog jag i min bil så jag skrev i report kan jag få rev för jag dog i min bil från ingenstans men ingen svarade. Sen hittade min kompis mig vid vianor och han körde mig vid sjukhuset när jag fick vård ville jag och min kompis dra från sjukhuset. Men när vi försökte dra så buggade min kompis nycklar till bilen så han kunde inte starta bilen men sen försökte jag tjuvkoppla bilen så att hans nyckel av buggades men sen blev jag bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Senast ändrad:
Tillbaka