Nekad kevin 432 | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin 432

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Kevin 434#3558

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300+ timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jätte aktiv

Vad heter du? kevin

Hur gammal är du? i game då är jag 29 men om det RIL då är jag 14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag har alltid varit den som hjälper andra och det bästa sättet att göra det är att bli polis, för då kan jag även skydda invånare och inte bara hjälpa

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att förebygga och förhindra att brott sker, detta är en av dem viktigaste uppgifterna som har störst vikt.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisens mål är att minska brottsligheten samt öka tryggheten i samhället, på så sätt kan polisen samarbeta med andra aktörer i samhället.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag var en studentpolis samt jobbat inom securitas men så även i sjukvården. ni märker att jag strävar verkligen att vara där för allmänheten från mina tidigare erfarenheter.

Hur är du som person? Jag är en stark person som tror på lagen och rättighetssystemet. Jag låter mig inte bli böjd av andra och strävar efter att hjälpa invånarna samt kollegor när dem behöver mig. Jag är i tid, glad, bestämd med en grym motivation.

Är det något vi bör veta om dig? Jag vet for sure att ni kommer inte ångra att anställa mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka