Accepterad kevin 432 | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevin 432

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/feffs/

Ditt Hex-ID: 110000146471

Vad är din discord tagg? Kevin 434#3558

Vem var det som bannade dig? det står Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Korruption inom yrke ~AO Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Hur lång tid var din ban? Det är en permanent avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det va ingen staff som bana mig det va en bug ban jag har pratat med en staff och dom sa att det va en bug ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta intervju till polisen och jag klarade intervjun och sen när jag fick min unifrorm och sen va jag klar jag sa att jag va ur i tjänst sen lemmla jag för det va sent klokan va 21:40 och sen nästa mårgon då gick jag till skolan och va klar för skolan klokan 14:50 jag gick hem och sen öppna jag min dator för gå in och spela på unive och sen så står det. du är premban. och nej det va inte jag som tog ut 8 mil kronorna jag såg det på polies nyheterna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte haft nåra ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? det vet jag ej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka