Nekad kevin ågren | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

riverkrim

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974600415/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c7584df

Vad är din discord tagg? kevinnajs#1131

Vem var det som bannade dig? zwmbau

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte för bi polisen 3 gånger och dom trodde jag ville ha uppmärksam het

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis åkte från piren och efter ett tag så åkte jag där ifrån när jag åker där ifrån så ser jag min kompis gäng mil och trodde de var min kompis så jag åkte förbi 2 gånger för att kola om de var han sen åkte jag dit och ställde mig längre fram för att kola om han kom fram för då skulle jag veta om de var han men de var det inte sen kom polisen fram till mig och ville få in mig på stationen och då följde jag med sen tog dom mig upp till fängelset och där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig ban för att jag ville bara kolla om de var min kompis men dom trodde jag ville få polisens uppmärksam het

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men kommer kommer ej ihåg varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat åket en gong förbi och struntat i om de var min kompis som hade blivit stoppad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att låta polisen göra sitt jobb

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Kommer att kolla på denna överklagan imorgon.

Nekad, Vill att du utvecklar din överklagan och går mer in på djupet vad du hade kunnat göra annorlunda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka