Antagen Keviinns/Norrlänningen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviinns

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: norrlanningen_

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har erfarenheter som inte alla andra har. Jag brinner verkligen för att hjälpa till på servern för att det ska bli en bättre server. Jag vill inte låta folk vänta länge i support utan hjälpa dom så snabbt jag kan. Har nu sett på senaste tiden att ni behöver staffs och att vissa väntar länge på hjälp. Ibland är inte heller rpn på topp och där vill jag bidra med att specca. Jag vill ge spelare en ärlig chans att kunna lära sig att rpa (alltså de spelare som inte kan rpa. Utveckligen på Unive är något jag vill bidra till, jag vill bidra till serverns utveckling av både staff teamet och hela servern allmänt. Perms är något jag inte bryr mig om, permsen är endast till för staff arbete och inget abuse. Det bästa med att vara staff är att man får träffa nya människor varje dag som vill ansluta till servern.För att en server ska fungera behöver man bra staffs som förstår vad rp innebär. Jag är villig att jobba inom vilka ansvarsområden som helst, något område jag gillar är Jobb. Jag är här för att stanna på servern länge .Jag har spelat på Unive i flera perioder men har aldrig testat på att vara just staff. När det kommer till rpn så kommer jag inte att lägga den före staff arbetet, jag kommer dock att tänka på min rp nivå då jag är en förebild som staff och då ska man kunna rpa. Jag har uppnått många mål i rpn som t.ex. att hitta ett jobb och skaffa vänner osv. Jag gillar att vara social med andra staffs och hjälpas åt tillsammans.Jag är en lugn person som kan behärska mig fast det är stressigt eller jobbigt. Jag kan alla regler för både staffs, spelare osv. Jag vet hur jag agerar i svåra situationer, till exempel om två personer hoppar support och sedan börjar skrika på varandra så ska man servermutea dom och låta de prata en efter en. Om det fortsätter så delas varningar eller ban ut. När jag bannar någon försöker jag förklara för den personen exakt vad hen gjort fel och hur hen kan förbättra sig i framtiden så hen förstår. Ni har skrivit ut att ni vill ha helpers som vill lägga ifrån sig rpn och satsa på att ta support och specca/ ta reports. Jag kommer att ta support hela tiden och specca och ta reports ingame. Det är det jag kommer hjälpa till mest med och jag kommer inte att söka in som t.ex. jobb ansvarig, rp och support ansvarig går först då ni behöver det mest!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn bland vissa är sämre, folk väntar ofta på hjälp i support men resurserna bland alla staffs finns inte, de väntar o väntar men får aldrig hjälp. Det behövs fler aktiva staffs som vill ta reports/support och specca ingame.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer specca tillsammans med alla andra staffs och hålla ordning och reda på servern. Support kommer jag också att ta när det behövs. Jag kommer att lägga alla mina timmar vid datorn på att specca/ ta support och reports. Jag ska se till att alla sköter sig på servern och att ingen behöver vänta länge på staffs. Om någon bryter mot en regel så ska det åtgärdas så att vi får stopp på detta. Jag säger inte det här för att bli staff, detta säger jag för att det är sant och att jag kommer att uppfylla det jag lovar här.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man pratar med en god ton, man håller sig till ämnet och är fullt seriöst. Man ska visa att man bryr sig om servern. Man bryter inga staff regler och om man gör det står man för det man gör. Vid ärenden ska man visa att man är mogen och en bra staff genom att ta allt seriöst och hjälpa till så bra man kan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte att rpa någonting alls eftersom ni skrivit ut att ni inte söker folk som endast vill rpa. Jag vill göra staff arbete och hjälpa till. Men mitt privata liv kommer ju där emellan men fortfarande ska jag vara så aktiv jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Började första gången på Unive i December 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på flera olika servrar och där av tagit med mig erfarenheter som inte alla andra har. Jag vet hur man agerar professionellt som staff och jag vet hur man utför staff arbete rätt. Alltså att skicka ut t.ex. ban bevis osv. Jag kan även alla commands som man använder.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka