Keviin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798127436/
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Yani
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2005
Berätta om din karaktär. 15 år, chill guy and want to have some fun
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha ett yrke då jag inte gör något just nu och vill gjärna jobba med något interesant och roligt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Trevliga människor på severn
Hur många timmar har du på FiveM? Drygt 1-2
Hur hittade du Multistaden? Genom youtube och tips av min bror som visat mig
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Svar nej inte på någon sverver doch har jag bann på CS:GO för jag lånade ut mitt konto till min kompis då han hackade på de för 2 år sedan.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan tyvärr
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Yani
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2005
Berätta om din karaktär. 15 år, chill guy and want to have some fun
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha ett yrke då jag inte gör något just nu och vill gjärna jobba med något interesant och roligt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Trevliga människor på severn
Hur många timmar har du på FiveM? Drygt 1-2
Hur hittade du Multistaden? Genom youtube och tips av min bror som visat mig
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Svar nej inte på någon sverver doch har jag bann på CS:GO för jag lånade ut mitt konto till min kompis då han hackade på de för 2 år sedan.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan tyvärr