Accepterad Keviin | Whitelist ansökning [Anton2 och Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviin

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798127436/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Keviin#1439

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Keviin Rosenberg, är 18 år gammal, han är väldigt nyfiken på världen samt äventyrs full. Keviin är lite små busig av sig ibland och är inte alltid lydig mot lagar och regler. Keviin är intresserad av bilar och bil meck men även ett stort intresse för att tjäna pengar då det blir dyrt att hålla på med bilar i längden. Keviin är uppväxt i ett fattigt hushåll men sakta och säkert så börjar han ta sig ur fattigdomen och utforskar landet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tillför väldigt bra rp där alla ska få ha kul och jag spelar ej för makt och pengar utan jag spelar för rp. Jag vill gå runt i stan och sprida gädje även fast det kanske händer att jag är kriminell och kidnappar folk tex så vill jag endå göra så dem får ett långt och roligt rp där inget snack sker efter scenriot.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern har rätt mängd med spelare och alla värkar ha kul på denna servern med mycket glädje. Och även anser jag att alla rpar bra på servern

Hur hittade du Multistaden? En gammal bekant föreslog denna sever och sade att den var mycket bra där folket rpade bra och att de fanns mycket skönt folk.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få så många spelare på rätt fot, att de ska följa rp och utvecklas samtidigt jag utveckas. Med mitt rp ska jag ha de så kul som möjligt och bemöta andra spelare med glädje.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan tyvärr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka