Nekad Keviin | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviin

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798127436/

Ditt Hex-ID: 0:0:418930854

Vad är din discord tagg? Mahboub El batal#1439

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag och mina två vänner gick in i Brittas och då tänkte kolla på bilar men då vi skojat hela vägen dit om att säga laaahh som ett tusen lixom så jag sa att min budjet var 500 laahh och sedan fick jag Bann, förstod att de kan varit kanske en tillsägelse men verkligen inte en permanent ban eller en ban i huvetaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina två vänner gick in i Brittas och då tänkte kolla på bilar men då vi skojat hela vägen dit om att säga laaahh som ett tusen lixom så jag sa att min budjet var 500 laahh och sedan fick jag Bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag eftersom det är väll okej att skoja lite granna till viss mån, men fattar att det är oseriöst men en liten tillsägelse skulle passat bra till situationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte slå på bilar och har aldrig gjort de sen dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara lite mer seriös men asså seriös man måste ju få skoja lite granna, hann inte ens få en tillsägelse från han som jobbade eller något. Kanske en tillsägelse antingen från han i kassan eller mod eller båda vilket som men ingen ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingenting, kanske att man inte får skoja om något att man måste vara hundra seriös hela tiden och inte kan göra andras kvällar och få dom på bra humör. Aja jag klagar inte //Mvh Keviin

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka