Nekad Kevhum | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevhum

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kevhum/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevhum#9495

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Glad och go kille som har stort intresse för att hjälpa andra människor men också sport bilar. Gillar att träffa nya människor och har tidigare haft ett jobb inom en bil firma. Ben har haft ett tuff uppväxt men trotts det så vill han ändra riktning i livet och göra gott för andra. Han är 21 år gammal och kan lätt bli arg på andra om de själva har en dålig ton. Annars är han trevlig och alltid glad att lära känna andra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Själv tycker jag att min rp är rolig och jag har alltid roligt med människor runt om mig. Jag är en aktiv spelare och jag hoppas att många kommer att känna igen mig. Det jag kommer mest bidra med är väl en bra rp och en härlig stund inne på servern med andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har inte spelat så länge på servern men det känns som en toppen server med seriös rp. Det är inte heller allt för hårda regler och man får ha roligt med andra människor på servern.

Hur hittade du Unive? Kompisar sa åt mig att joina för att de tyckte det var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med andra människor och njuta av spelet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna andra människor och få ha en rolig stund.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har tidigare spelat på en server och jag var mycket aktiv på den tills det blev få spelare som jag märker denna server inte har något problem med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka