Nekad kevex | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevex

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kevex#2342

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2007

Berätta om din karaktär. Bob Svensson är en ung man född den 17 november 2000 som vuxit upp i en trygg och kärleksfull familj i en mindre stad i Sverige. Som barn visade han tidigt ett intresse för att hjälpa andra och upprätthålla rättvisa, och han drömde om att en dag bli polis.
Bob var en flitig elev i skolan och presterade alltid väl i sina studier. Han visade sig också vara en fysiskt aktiv person och ägnade mycket tid åt sport. Han deltog i olika tävlingar och turneringar, och hans passion och engagemang gjorde honom till en viktig del av många lag.
När Bob tog studenten från gymnasieskolan bestämde han sig för att följa sin dröm och ansökte till Polisutbildningen. Efter en tuff urvalsprocess blev han antagen och påbörjade sin utbildning som polis.
Under sin utbildning utvecklade Bob en stark passion för att arbeta med ungdomar och bekämpa brottslighet och droger bland dem. Han trivdes i den utmanande miljön och kände att han hade hittat sin sanna kallelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med social rp så bra som jag kan och bidra med rolig rp för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte gör det för att vinna utan att det ska bli kul för båda.

Hur hittade du Unive? Jag hittade hit genom några polare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka