Accepterad Keve_07 | Chef-jobb ansökan [Qpark] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keve_07

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? kevin_07

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ett halvår.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja kommer utveckla jobbet genom att först och främst se till att de är bra folk som jobbar på qpark. Som har bra rp nivå och är schyssta mot varandra. Detta gör då att jobbet utvecklas och blir mer seriöst. Jag kommer även se till så att alla som jobbar på qpark kommer ha speciella områden dem åker runt och kollar över för att förhindra dåliga parkeringar. Och jag kommer även ordna så att områdena dem åker runt och kollar är där de är mycket folk som hänger och brukar var som tex torget och piren. Och till sist kommer jag alltid vara glad och hjälpsam mot mina anställda vilket kommer göra att dem kommer trivas att jobba hos mig men även att andra kommer lockas att börja jobba på Qpark då de är en trevlig chef dem jobbar för. Och detta gör så att företag utvecklas ännu mer och att de även blir fler som jobbar på företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter själv om jobbet då jag aldrig jobbat på Qpark innan men jag har hört mycket från vänner hur de är att jobba där. Och så har ja även läst på en hel del om jobbet för att ha så bra koll som möjligt om ja blir chef på Qpark. Faktura systemet och allt de där andra när man anställer folk kan ja även då ja var biträdande chef på taxin för några månader sedan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan. Men kommer inte kunna vara aktiv lika mycket när skolan börjar sen en vad jag kommer vara nu på lovet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka