Accepterad Keve_07 | Ban Överklagan [Relic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keve_07

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088000042/

Ditt Hex-ID: 11000014337dc2a

Vad är din discord tagg? Kevin_07#8689

Vem var det som bannade dig? Relic

Hur lång tid var din ban? 4dagar och 4timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230202_165420.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag och en annan åkte upp på stranden vid piren med en båt tror jag. Och detta blir då powergaming och sunt förnuft vilket jag kom på i efterhand sedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte mot piren med en annan i en lite högre fart och åkte upp mot pirens strand med en båt mot bilaffären. Och sedan sprang jag och han andra upp mot parkerings plattan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel denna gången då det bröt mot powergaming och sunt förnuft

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare då jag skrev ooc i ett scenario vilket var fel. Och det jag tog till lärdom då var att inte skriva ooc i scenarion vilket är mot reglerna och inte realistiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat parkera båten vid en hamn vilket är mycket mer realistiskt eller parkera den ute vid vattnet och simma in till stranden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra mer saker som bryter mot powergaming eller sunt förnuft så att det blir mer realistiskt ingame vilket påverkar både min och andras upplevelser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka