Accepterad Keva_nat | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keva_nat

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093324911/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin nathanailidis

Vad är ditt discord namn? Keva_nat#4215

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Eriksson och är född 2000 och är 21 år gammal. Han växte upp i stockholm med en stor familj och massa vänner. I gymnasiet pluggade han fordon och transport han gick den inriktingen för han alltid intreserat sig för bilar. När han jobbat och fått lön köper han bil eller saker till bilar, det är så han rullar. Han vill därför gärna få arbete inom bilområden, så som autoexperten eller mekonomen. Han tar sitt yrke seriöst och försöker alltid göra gott intryck. Han visar gärna upp sin bil för andra personer då han tycker om uppmärksamheten. Han tycker om carmeets då han väldigt mycket tycker om gemenskapen. Carmeets är en blandning av bilar och gemenskap vilket passar honom perfekt. Fest kan också sitta bra då och då eftersom han får släppa los med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är den enda servern jag är aktiv på eftersom den har en otroligt härlig community och iden om roleplay älskar jag. Det är väldigt roligt och det hade vart väldigt tråkigt att bli avstängd från en sådan server. Därför kommer jag bara göra gott för servern. Jag ska spela aktivt, följa reglerna och se till att servern upprätthålls och fungerar. När jag förstod vad jag skulle göra kunde jag inte sluta spela, det var galet roligt. Jag ska spela mer och mer om jag blir medlem. Att leva som ett riktigt liv fast i spel är hur roligt som helst. Att jobba, tjäna pengar, köpa bilar, sälja bilar, köpa kläder skaffa vänner. Allt. Jag ska inte irritera folk och provocera för att det är kul, jag ska hålla mig så professionell som möjligt. Servern är riktigt bra, så lallare skulle vara väldigt tråkigt eftersom det förstör servern. Jag ska endast bidra till gott. Min plan för min karaktär är också väldigt bra och som kan bidra till roleplay och karaktären samt servern. Jag ska alltid vara i karaktär (ic).

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spel som baseras på verkliga livet har alltid intresserat mig. Det var anledningen till att jag skaffade GTA. Men något saknades, det saknades folk som man kan prata med, umgås med. Detaljerna i vardagen, samt har det inte de jobbiga extra vapnerna förstås. Roleplay finns här, på Unive. Servern är proffsig och de allra flesta håller sig till reglerna och håller sig inom karaktären. Att köpa mat, dricka för att överleva, ha en telefon och mycket annat är en superbra ide. Animationerna som finns är också galet bra och gör spelet mycket roligare! Servern är helt enkelt grym.

Hur hittade du Unive? Jag googlade upp bästa svenska roleplay serverna på FiveM. Unive var första resultatet och det förstår jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill leva ett vanligt liv, arbeta hårt för att få bättre jobb och tjäna bättre pengar och då bli framgångsrik. Precis som i riktiga livet. I arbetet vill jag gärna hålla mig till bilar eftersom det är intreseras min karaktär av men även jag. Att laga, åka, titta, allt med bilar är roligt. Då vill jag tack vare hårt arbete tjäna ihop pengar för att köpa min dröm bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill få respekt som en medlem av alla mods, dom ska kunna se att jag är en seriös spelare som inte lallar runt. Dom ska även kunna se att jag jobbar och håller mig till mina mål i livet av min karaktär. Men då måste jag först och främst bli medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka