Nekad Keva_nat | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keva_nat

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? Keva_nat#0445

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett år eller mer

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? En sak som måste utvecklas är företagets öppettider (aktiviteten) så att företagets ekonomi kan gå framåt och få en stor förbättring. Jag vill utveckla företagets anställda att kunna jobba bättre tillsammans med många anställda och kunna dela arbetsplaner tillsammans med min hjälp och deras. Jag har även ideer om olika möten vi kan ha på autoexperten. Jag kommer lära autoexperten anställda att använda /me och /e för att få en så bra rp nivå som möjligt. Jag kommer att lära nyanställda hur man jobbar som bilmekaniker och hur man trimmar bilar med en bra rp nivå. Jag lära dom så mycket som jag kan så att alla kommer få en bra, rolig och tryggare arbetsplats på autoexperten. Jag vill göra Autoexperten till en mer tryggare plats för alla arbetare genom en bra personal som har bra rp och som inte tar jobbet för givet. Jag som chef kommer inte bara sitta på mitt skrivbord utan jag kommer ta intervjuer när jag kan och jobba som en anställd till exempel trimma bilar åt kunder. Min prioritering kommer att vara personalens trygghet så dom mår bra och känner att autoexperten är en säker arbetsplats att jobba på. Jag kommer höja rp nivån mer genom att man till exempel skriver /me byter ut den gamla turbon eller liknande samma sak går för alla motordelar man byter ut. Jag kommer att ha så många möten som möjligt så jag kan få prata med mina anställda och veta vad dom tycker och tänker om hur det går för Autoexperten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på marja lisas som jag tog erfarenheter hur man tar intervjuer och hur man ska behandla sina kunder och anställda. Jag vet även hur man använder /me och /e. Jag jobbar just nu på mekonomen och är Biträdande chef då jag fick lära mig mekonomens system och F6 menyn.

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 2-7 timmar beroende om det är vardag eller helg

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för unive roleplay är en bra och rolig rp server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka