Inaktuell Keva_nat | Ansökan till Staff [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keva_nat

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: Keva_nat#0445

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive för jag tycker att Unive är en bra RP server men kan behöva sådan kallade helpers för att hjälpa servern att bli bättre. Som en helper vill jag kunna hjälpa till genom att göra /kick eller /ban till spelare som gör regelbrott på servern. Med hjälp av /kick och /ban kan jag se till så att spelare sköter sig och inte gör fel. om jag ser att en spelare gör fel använder jag mig hjälp av dem olika hjälpmedel jag då får från att vara helper. Jag kan även en del kommandon. Jag kommer vara en snäll och hjälpsam helper som kommer göra gott för servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 2-6 timmar. Det bror på om det en vardag eller helg/lov.

Hur länge har du spelat på Unive? mellan 4-5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag kan en del kommands som kan vara bra att kunna som: /kick som sparkar ut en spelare, /ban som bananr en spelare, /svban som bannar en spelare i en timme, /noclip så man kan flyga vart man vill genom byggnader och mer, /giveitem då ger man en spelare ett föremål, /addkeys ger man en spelare en nyckel, /v Spawnar man fram ett fordon.
Det lite vad jag kan som staff men man kan alltid lära sig mer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation och support.

Inaktuell, är du fortfarande intresserad får du göra en ny ansökan.

Med Vänliga Hälsningar,

RAZIK - Helper
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka