- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten Ägare
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? Kev1n#3844
Hur gammal är du? 16 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär tre månader nu, möjligtvis längre.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Autoexperten Ägare igenom att fokusera på att anställa duktiga, drivna och engagerade arbetare som är där för att hjälpa till att utveckla företaget. Jag kommer dessutom se till att införskaffa frekventa utbildningar och möten vilket gör att RP-nivån bland arbetarna höjs och alla får en bättre spelupplevelse. Jag kommer även vara mycket aktiv som chef över Autoexperten och göra mitt allra bästa för att kunna uppnå så många kunder som möjligt. Det är väldigt sällan man ser att det finns någon som hjälper till på Autoexperten, därav vill jag kunna hjälpa till och bidra med mer aktivitet och seriösare RP bland Autoexperten. Jag kommer föreslå förändringar som kan gynna yrket.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? När det kommer till just yrket bland bilar såsom Autoexperten har jag ganska mycket erfarenheter. Exempelvis så har jag tidigare varit chef på både Autoexperten och före detta Mekonomen. Jag har dessutom arbetat som vanlig arbetare vilket har jag gjort att jag fått en bra förståelse om hur en bra chef ska bete sig och agera..
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15.00 - 23:00
Tisdag: 15.00 - 23:00
Onsdag: 15.00 - 23:00
Torsdag: 15.00 - 23:00
Fredag: 15.00 - 04:00
Lördag: 12.00 - 04.00
Söndag: 12:00 - 23:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? Kev1n#3844
Hur gammal är du? 16 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär tre månader nu, möjligtvis längre.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Autoexperten Ägare igenom att fokusera på att anställa duktiga, drivna och engagerade arbetare som är där för att hjälpa till att utveckla företaget. Jag kommer dessutom se till att införskaffa frekventa utbildningar och möten vilket gör att RP-nivån bland arbetarna höjs och alla får en bättre spelupplevelse. Jag kommer även vara mycket aktiv som chef över Autoexperten och göra mitt allra bästa för att kunna uppnå så många kunder som möjligt. Det är väldigt sällan man ser att det finns någon som hjälper till på Autoexperten, därav vill jag kunna hjälpa till och bidra med mer aktivitet och seriösare RP bland Autoexperten. Jag kommer föreslå förändringar som kan gynna yrket.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? När det kommer till just yrket bland bilar såsom Autoexperten har jag ganska mycket erfarenheter. Exempelvis så har jag tidigare varit chef på både Autoexperten och före detta Mekonomen. Jag har dessutom arbetat som vanlig arbetare vilket har jag gjort att jag fått en bra förståelse om hur en bra chef ska bete sig och agera..
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15.00 - 23:00
Tisdag: 15.00 - 23:00
Onsdag: 15.00 - 23:00
Torsdag: 15.00 - 23:00
Fredag: 15.00 - 04:00
Lördag: 12.00 - 04.00
Söndag: 12:00 - 23:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.