Nekad keung22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? keung22/staken

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag använde mig av (plingljud när nån ramlar/ dör) vilket är strikt förbjudet och det ger en fördel som dom andra inte har och jag använde mig utav tredjemjukpartsvara som är en stort problem på unive då de finns flera spelare som använder sig utav de och de finns inte riktitgt något man kan göra för att få stopp på de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade skickat in ett klipp på en kille som gjorde ett grovt regelbrott och jag använde mig utav plingljuid på klippet men jag tänkte inte alls på att jag använde mig utav plingljud utan jag ville testa lite olika soundpacks på lall servrar sen nöjde jag mig med ett och jag ångrar att jag inte tänkte på att det hade plingljud i sig och jag har ba spelat med de och inte brytt mig så mycket för jag tycker soundpacket är nice och låter bra men som sagt var medveten om att de hade plingljud och jag kunde förändrat detta genom att inte lata mig och helt enkelt byta soundpack så hade jag undvikt dessa åtgärder för ett slarvfel av mig som inte orkar byta soundpack enkelt och snabbt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var såklart inte en felaktig ban eftersom att de jag använde mig utav är strikt förbjudet på unive men detta ångrar jag så mycket eftersom att jag kunde göra de rätta på 3 min så hade inget av detta hänt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad på unive tidigare och jag har lyckats ta lärdom genom att inte göra samma saker igen och att bara vara med uppmärksam när jag spelar och göra det rätta vilket inte är svårt alls utan detta var ett grovt slarvrfel och jag hade inte haft problem alls på unive sen innan var krim i ett halvår och hade inte fått mer än 3 bans, så jag kan bättre än detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vart mer uppmärksam ännu en gång och bara bytt soundpack från första början till ett normalt utan plingljud. Och kanske tänka lite mer på när jag valde ut soundpack och på vad som är tillåtet på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och de kommer inte hända igen, jag ångrar detta slarvfel så grovt och vill fortsätta spela på unive och jag lovar att ni inte kommer se samma från mig igen, frågar om en till chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Bror de var plingljud hur har jag förstört servern och vart besvär?

du måste betala eller så får du gå vidare
Om du verkligen ger mig en bra anledning till varför jag ska spendera 2 lax för jag har använt plingljud för över ett halv år sedan?

Om du verkligen ger mig en bra anledning till varför jag ska spendera 2 lax för jag har använt plingljud för över ett halv år sedan?
eller så får du gå spela något annat? vi kommer iallafall inte unbanna dig

eller så får du gå spela något annat? vi kommer iallafall inte unbanna dig
Om du ger mig en bra anledning varför jag inte skulle få unban och betala pengar för komma Tbx?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka