Nekad Ketten0_0 | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ketten0_0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Ketten0

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Arash Heidari, jag är en 36 årig Iransk överviktig man jag bor i Kalmar men är född i västerås. Jag är en omtänksam och snäll människa som gillar att umgås med mina kompisar och dra till nattklubben ibland. Jag jobbar som en lastbilsförare och bor i centrum av Kalmar utan fru men med min kompis som heter Joel, Joel min kompis har jag känt sen jag var 9 år gammal. Jag är intresserad i golf och brukar köra det på fritiden. Jag blev misshandlad som barn så att jag har ett litet speciellt utseende. Jag har bruna ögon och mörkhyad hudfärg, båda mina föräldrar kommer ifrån iran men jag har lite Nigeriansk blod i mig också. Jag letar fortfarande tjej men hittar ingen som gillar mig, men det finns ju fler fiskar i havet som man brukar säga. Jag kör runt stan och till platser med en ninja h2r kawasaki som jag åker väldigt mycket med. Jag är mycket intresserad i motorcyklar och hoppas en dag att sluta med lastbilar och gå all in på motorcyklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en bra skådis och vill verkligen RPa seriöst, Jag kan bara vara en normal man som liksom finns där och jobbar och försöker hitta fler kompisar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel när man rånar en butik eller andra livsmedelsbutiker osv så kan man förhandla med polis att till exempel ge dem en gissla för att frå fri passage och åka med sin bil en bit till de följer efter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM du får inte slå eller döda någon utan något speciellt skäl, NLR du måste komma ihåg saker som hände innan din karaktär dog, Powergaming: alltså att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har har RPat i många flera spel innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt intresserad i att joina servern och hoppas verkligen jag kommer in!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka