Nekad Ketil | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ketil

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ketil

Vad är ditt discord namn? kettan_3000

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2009

Berätta om din karaktär. Peter Lövström är en omtänksam och trevlig kille som gillar att lära känna nya vänner Som liten var Peter väldig trevlig mot sina vänner och lämnade ingen utanför han var alltid den som bjöd in alla i leken. När Peter brukade se någon ledsen så var det han som gick fram till dom och tröstade dem endån om han inte hade gjort något emot dem. Peter hade väldigt stora drömmar om att bli en framgångs rik affärs man och därför jobbade han väldigt hårt i skolan och tog vara av tiden. Peters var uppväxt med hans pappa som var upptagen med affärer och därför var han ensam hemma ganska ofta och det var därför han inte ville att någon skulle vara ensam och känna likadant som han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket hög rp nivå med mycket roliga scenarion. Jag har spelet på denna server förut men jag har inte fått en godkänd ansökan. Jag kommer alltid tänka till innan jag gör ett scenario om scenariot ens är roligt för andra sidan och om dem också tycker de kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda parter som är med i scenariot ett exempel jag är polis har en biljakt då ska jag kunna förlorar det scenariot för att sedan kunna utveckla rollspelet på ett bättre sätt kortfattat att man ska kunna förlorar scenario och göra de roligt för båda parter och inte bara spela för vinna alla scenario utan kunna förlora ibland också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM det innebär att man kör över folk utan anledning och suntförnuft innebär att man ska tänka efter innan man gör saker som tillexempel snor en polis bil för det skulle du inte ha gjort i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive innan och därför har jag lite erfarenhet inom rollspel och tänkte ta upp det till nästa nivå genom att bli medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju på 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka