ketamin | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ketamin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IAminTheKKK

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? mescaline#1473

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Johan är en svenskfödd andra generations flykting från Uruguay som växt upp i ett bra område strax utanför Göteborg med sin mamma och kusin. Johan har nyligen flyttat ut då han fyllt 25 och inte har någon fru vilket var ett stort misslyckande enligt hans mor och bor nu i Unive stad då det verkade vara det smarta valet med jobbalternativ osv. Möjligheternas stad tänkte han när han köpte bussbiljett för sig själv och sin kusin till Unive.

Det blev dock inte som Johan förväntade sig, han fick ett jobb på postnord och fick inte något bra betalt och verkade inte kunna klättra i den nystartade karriären som brevbärare. Detta gjorde Johan förtvivlad då han verkligen hoppades på att lyckas i den nya staden, Detta var dock något som Johans kusin Ahmed inte hade något problem med då han genast hade insett att de lagliga jobben i staden inte var vad som gjorde folket så rika. Han hade börjat med grov brottslighet och fokuserade mest på stölder och personrån men även narkotikaförsäljning.

Johan såg möjligheten att börja jobba med sin kusin och därav faktiskt bygga upp en stabil ekonomisk situation. Han började direkt att byta personlighet då hans riktiga inte riktigt passade in i den nya omkretsen. Att tala med brytning verkade ge en mer gangster liknande stil och skjortan behövde bytas ut till märkeskläder som bland annat stone island.

Johan har nu en bra relation till gäng i den kriminella undervärlden och kör runt i dyra bilar. Johans intressen är bland annat att gå på bilträffar, röka på, gå på klubben, snacka med kvinnor och som han själv kallar det “drifta cash”.

Johan verkar just nu helt känslokall och har troligtvis fått någon sorts sociopatisk episod där han endast bryr sig om pengar och droger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kommer att liva upp det kriminella på servern och begå fler brott som just nu inte verkar förekomma mer än någon gång i veckan till exempel bankrån, personrån, kidnappningar och indrivning och utlån. Även att jag vet reglerna på servern och vet hur man adapterar sitt rollspel i olika omgivningar mycket väl

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att servern har så många spelare och att den har så bra moderation, gillar även hur ekonomin fungerar och är realistisk, har inte lyckats hitta en lika bra server under det senaste halvåret så vill verkligen kunna spela seriöst här och utöva mitt rollspel utan att bli begränsad till det lagliga livet

Hur hittade du Unive? Jag såg den på listan av seriösa rp servrar på FiveM, jag och min polare gillade vad vi hade sett om servern på sociala medier de följande dagarna så vi skapade våra karaktärer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra spelare och att skaffa nya vänner i den kriminella världen. Gillar definitivt att underhålla andra spelare och att ha intressanta konversationer osv med folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppleva den höga nivån av rollspel som bara Unive kan erbjuda, även att liva upp den kriminella undervärlden vilket jag vet att ni hade ett problem med för ett litet tag sedan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top