Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IAminTheKKK
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes
Vad är ditt discord namn? mescaline#1473
Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Har skickat in innan och ni sa att jag inte skulle utveckla. Läs en av de tidigare två ansökningarna om så behagas! (är lite lat och orkar inte skriva upp en till essä nu på sommarlovet)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med intressant och unikt rollspel som tänjer på gränserna och får folk uppleva annorlunda scenarion. Kommer att röra runt i alla möjliga olika delar av staden och få den att bli mer händelsefull. Jag har en tendens att leverera ett unikt och komiskt sorts rollspel som på många ställen saknas här på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur levande världen är och hur ekonomin fungerar. Folket på servern är roligt och att det alltid finns hålla på med, speciellt den kriminella undervärlden på servern drar in min uppmärksamhet då den inte är lika 2 dimensionell som på andra servrar
Hur hittade du Unive? Jag såg den på listan av seriösa rp servrar på FiveM, jag och min polare gillade vad vi hade sett om servern på sociala medier de följande dagarna så vi skapade våra karaktärer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att röra runt i den kriminella undervärlden och att skapa en bunt nya scenarion som annars inte hade uppstått. Även att få folket som spelar att ha fler händelserika upplevelser på servern. Även att träffa nya vänner att spela med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa skönt folk och att ha kul med mitt rollspel. Också att förbättra andra personers upplevelse. med andra ord att förbättra de saker som fortfarande kan förbättras och att förstärka de delar som är bra med servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes
Vad är ditt discord namn? mescaline#1473
Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Har skickat in innan och ni sa att jag inte skulle utveckla. Läs en av de tidigare två ansökningarna om så behagas! (är lite lat och orkar inte skriva upp en till essä nu på sommarlovet)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med intressant och unikt rollspel som tänjer på gränserna och får folk uppleva annorlunda scenarion. Kommer att röra runt i alla möjliga olika delar av staden och få den att bli mer händelsefull. Jag har en tendens att leverera ett unikt och komiskt sorts rollspel som på många ställen saknas här på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur levande världen är och hur ekonomin fungerar. Folket på servern är roligt och att det alltid finns hålla på med, speciellt den kriminella undervärlden på servern drar in min uppmärksamhet då den inte är lika 2 dimensionell som på andra servrar
Hur hittade du Unive? Jag såg den på listan av seriösa rp servrar på FiveM, jag och min polare gillade vad vi hade sett om servern på sociala medier de följande dagarna så vi skapade våra karaktärer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att röra runt i den kriminella undervärlden och att skapa en bunt nya scenarion som annars inte hade uppstått. Även att få folket som spelar att ha fler händelserika upplevelser på servern. Även att träffa nya vänner att spela med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa skönt folk och att ha kul med mitt rollspel. Också att förbättra andra personers upplevelse. med andra ord att förbättra de saker som fortfarande kan förbättras och att förstärka de delar som är bra med servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej