Nekad ketamin | Medlem ansökning [Arblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ketamin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IAminTheKKK

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? mescaline#1473

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man i senare 20 års ålder som har bott i Sverige hela sitt liv och heter Johan. För att kunna passa in bland de mer nyanlända personerna i sin omgivning ljuger han dock om att han är nyinflyttad han med. Innerst inne gillar han inte att bryta mot lagar och regler men eftersom att han har hamnat i dåliga kretsar med dåliga influenser så bryter han endå mot lagar och regler om det behövs eller om situationen kallar för det. Han spelar gärna över om det behövs och det är inte ovanligt att han är grovt berusad. När han väl är det så får han ett bra självförtroende och gillar att stöta på tjejer, skaffa nya vänner och bråka med fiender. (blir också ibland en mytoman i onyktra sammanhang).

Min karaktär har några intressen men det är främst snygga tjejer och att röka gräs som får honom att bli glad. Snabba bilar och att dra skämt är effekten av hans omgivning. Johan är också en väldigt sliskig affärsman som gör det mesta för att tjäna några snabba riksdaler som han sedan kan spendera på diverse prylar och eller droger.

Klär sig oftast i Stone island eller andra designerkläder även om han inte har råd, detta för att se fin ut för sina vänner och för kvinnorna han raggar på. Detta eftersom att hans äldre ofta sa till honom att det är viktigt att se proper ut i alla sammanhang även om det är något sliskigt man ska göra.

Förutom detta skiftar Johan mellan någon skev sorts rinkebysvenska och göteborgska.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en seriös välutvecklad form av RP och att jag bidrar till alla möjliga olika delar av communityn bland annat skutsar runt på folk och drar in oanande karaktärer i konstiga ibland stressfyllda äventyr som kan sluta lite hursom. Har också en plan att gå med i något sorts gäng eller kanske bara röra runt lite i den redan existerande undervärlden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur levande världen är och hur ekonomin fungerar. Folket på servern är roligt och det finns alltid något att hålla på med

Hur hittade du Unive? Jag såg den på listan av seriösa rp servrar på FiveM, jag och min polare gillade vad vi hade sett om servern på sociala medier de följande dagarna så vi skapade våra karaktärer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att ha en distraktion från vardagen, alltid kul att ha ett andra liv där man kan snacka med gött folk och lära känna nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till andra personers RP scenarion och att få andra personer att ha lika kul som jag har, Att behålla livet i RP servern är mitt absoluta mål

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka