Nekad Kerstin | Chef-jobb ansökan [Sc Styling] [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kerstin

Icke Medlem
Meddelanden
1,022
Reaction score
57
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Kerstin

Vad heter du på discord? smilla

Hur gammal är du? 22

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla företaget med att först göra om grunden på hur det ser ut nu samt gå över alla anställda. Under senaste tiden har det saknats en struktur på företaget, vilket behövs när man har flera anställa som på egna intentioner väljer hur de ska utföra arbetet. Det krävs en gemenskap hos personalen och en förståelse hur arbetet ska gå till samt hur vi tillsammans ska nå målet. Allt kommer utgå ifrån en planering som jag kommer göra och därefter ta med de anställda. Det ska finnas disciplin samt riktlinjer som varje anställd ska godkänna och ha med sig i arbetet. Folk som är inaktiva kommer sparkas så att nytt folk kan få visa sina framfötter. Jag som person är aldrig rädd att sätta ner foten och göra en stor förändring vid behov. Tillsammans med min blivande delägare kommer vi driva företaget framåt och göra det så bra som det aldrig varit innan, vilket kommer sätta en grund för andra företag i staden. Jag är redo för en drastisk förändring!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är för tillfället anställd på SC styling som erfaren! Har rollspelat inom bilindustrin på flera olika servar under mina 5 år inom fivem. Har varit chef över olika yrken med, men har tidigare på Unive ägt nattklubb.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne dagligen!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jag är RP intro, såklart

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tillbaka