Nekad Kermit00 | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit00

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? franz

Vad är ditt discord namn? kermit

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär, Andreas Edinn, är modig, smart och omtänksam. Han älskar sin stad och har en passion för bilar, vilka han bor i. Tidigare har han arbetat som polis, ambulanssjukvårdare, säkerhetsvakt och inom räddningstjänsten, vilket har gett honom en bred erfarenhet. Efter att ha bott i Norrland i några år har han nyligen flyttat tillbaka till Unive City, där han verkligen trivs och har många vänner. Andreas drömmer om att ha en Teslabil att bo i och längtar efter att få återvända till sitt arbete som polis. Han har varit sjukskriven under en längre tid efter att ha ramlat från en balkong, men nu är han äntligen frisk nog för att återgå till vardagen. Hans kärlek till bilar är stor och han säljer gärna bilar vid piren. Unive City har en speciell plats i hans hjärta. Andreas drömmer om en ny början, kanske en chans att jobba som polis igen eller att hitta ett annat meningsfullt arbete. Han har en stor empati för andra och bor för närvarande i en liten bil vid stranden, där det kan bli ganska kallt på kvällarna. Varje morgon stiger han upp för att sälja bilar, omgiven av sin passion. En dag hoppas han få möjligheten att bo i ett riktigt hus

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,posetive,omteänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas Edinns mål är att bli framgångs rik och få ett bra jobb och han älskar bilar och vill i framtiden köpa snygga och dyra bilar och köra runt med,

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket bra rp och seriösa saker på servern, och jag ska hela tiden försöka utveckla min rp och alla andras på servern. och en riktigt bra rp från min sida.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man inte ska spela bara för att vinna och få sin makt utom man ska spela för att ha kul och skapa ett roligt scenario av det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig spelat på serven

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex RDM= Radnom deth match menas med att man dödar någon utan anledning Metagaming= Att man tar information från discord in till fivem typ och spelar på det som det vorre ingame

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka