Nekad Kermit | Ban överklagan[izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/T0x11ccc/

Ditt Hex-ID: 11000010b0fb407

Vad är din discord tagg? Kermit#1153

Vem var det som bannade dig? Ingen aning var så länge sen men är klakesko bannad

Hur lång tid var din ban? blacklistad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ingenting men jag vet vad jag har gjort, Sålde en donations bil för riktiga pengar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag sålde en bil till en kille för IRL pengar men jag hade köpt den utav en annan person innan så jag trodde att det var okej att sälja de. Men jag ångrar mig grovt nu och inser hur mycket fel jag gjort, men det har gått nästan 6 månader nu och jag skulle göra nästan vad som helst för att få komma tillbaka till servern. Men om jag hade vetat om att man inte fick sälja vidare donationsbilar så hade jag aldrig gjort det. Men skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som man kan snacka med om min backlist. Då jag känner att jag kan göra nästan vad som helst för att få komma tillbaka till servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en bil utav en person för riktiga pengar det var 400kr han som jag köpte bilen av hade köpt den för 750kr sa han. Så jag trodde då att eftersom att det var en donationsbil att man fick sälja den för riktiga pengar vidare eftersom att första personen gjorde det innan mig och ingen annan ifrågasatte mig då. Så jag sålde vidare bilen för 375kr kan visa swish och allt sen blev jag bannad någon dag senare. Det var det some hände kan även säga vem det var jag köpte bilen utav vet inte om han spelar kvar här om ni skulle vilja ha mera information. Men personens namn kommer jag inte att nämna här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM,Suntförnuft och VDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat fråga en staff först om det var okej att jag köpte bilen utav honom och samt att jag sålde vidare bilen. Då jag trodde att det var okej att sälja de om det var en donationsbil eller vad de kallades. Men jag tänker inte sitta här och säga att det var okej eller en ursäkt till det jag gjorde. Men jag kan säga att om jag hade vetat om det så hade jag aldrig sålt den bilen. Så jag skulle aldrig gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig sälja saker vidare eller köpa saker för IRL pengar då det var emot reglerna. Philip eller någon annan som har hand om blacklists får jätte gärna kontakta mig i PM eller om jag ska kontakta er. heter iaf Kermit#1153 på discord. Mvh kermit

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka