Accepterad Kermit | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/T0x11ccc/

Ditt Hex-ID: 11000010b0fb407

Vad är din discord tagg? Kermit#1153

Vem var det som bannade dig? Jag kommer inte ihåg nästan 1,5år sedan jag blev bannad men är blacklistad

Hur lång tid var din ban? Det är en permanent ban ifrån discorden och servern (Blacklistad)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Så vad det är jag kommer ihåg utav allt är att jag köpte en donationsbil utav en spelare som heter Tomura för 400kr om jag minns rätt sedan så hade jag bilen i cirka någon månad. Eftersom att Tomura sålde bilen till mig och många personer visste det och inget hade hänt så tänkte jag att det var okej att sälja vidare den vilket jag gjorde till Blitzking tror jag han hette något sånt. Sedan blev jag bannad vilket jag förstår nu i efterhand då det är verkligen inte okej att sälja bilar för irl pengar för att tjäna pengar men jag sålde då bilen till blitzking för 375kr om jag minns rätt vet att det var 25kr under om det spelar någon roll ens. Men undertiden så var Sr.A Abdi medveten om att jag hade köpt bilen utav Tomura för IRL pengar men valde då att inte göra något åt saken därför att han och Tomura var nära polare. Vilket jag tyckte var lite fel men det ändrar fortfarande inget och jag försöker inte skylla ifrån mig då jag var den personen som gjort mest fel i detta. Med vänlig hälsning Kermit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev ovan så sålde jag en bil för IRL pengar (donator bil) Jag hade köpt den utav Tomura och sålt den till blitzking både köpt och sålt för IRL pengar sedan blev jag bannad kort därefter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig då jag gjorde ett stort misstag redan ifrån början och borde bara frågat Philip eller någon annan Staff som var väldigt högt uppsatt om det var okej och inte gjort det misstaget. Så den var Absolut inte felaktig och jag ber om ursäkt till Philip

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg var 1,5år sedan jag spelade så kanske VDM,RDM,Powergaming eller något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Jag hade kunnat att fråga Philip själv eller Bullen eller någon annan staff som var väldigt högt uppsatt eller en donations ansvarig tror jag de hette. Efter en paus på 1,5år och när man har hunnit tänka igenom det ordentligt så ser jag faktiskt vilken idiot jag var emot Philip som låtit mig spela på hans server i 8månader. Han gjorde allting för att göra servern så bra som möjligt och jag gör något så idiotiskt och går bakom serverns rygg.
Jag hoppas verkligen att jag kan få en till chans. Ångrar det jag gjorde väldigt mycket och jag förstår Philip om du inte vill ha tillbaka mig då jag gjorde något riktigt vidrigt. Men jag kollade på Gamla inlägg och du sa att jag hade sålt bilar för 1000 tals kronor. Det stämmer inte riktigt och jag säger med handen på hjärtat att det var bara insurgenten eller vad den hette som jag köpte för 400kr och sålde för 375kr men det ska inte förändra något egentligen. Om det var 1000kr eller 100kr så är det fortfarande ett regelbrott jag gjort emot servern och när jag kollar tillbaka på allt så inser jag att det absolut inte var värt det. Man kan säga att jag sumpade Sveriges bästa FiveM server för 400kr vilket nu när jag kollar tillbaka på det är helt jävla idiotiskt ifrån mitt parti. Philip jag förstår att du antagligen inte kommer att vilja ha tillbaka mig som spelare men jag tycker att den tiden jag hade på servern var den bästa tiden jag någonsin har haft när jag spelat. Samt så står jag för allting jag har gjort och det var riktigt vidrigt och pinsamt gjort som jag ångrar något djävulskt mycket. Ber så hemskt mycket om ursäkt till Philip återigen. Med vänlig hälsning Kermit

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har hunnit reflektera över varför jag blev bannad och allt tyder bara på hur idiotisk jag var och gick bakom serverns rygg även om det inte riktigt var menat och det står jag för. Jag har lärt mig att aldrig gå bakom en servers rygg samt att man ska respektera ägaren samt personalen (staff) och såklart serverns regler. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till Philip och till servern, jag hoppas att jag får komma tillbaka någon dag till denna fantastiska server. Jag skulle nästan göra vad som helst för att få komma tillbaka och spela på denna fantastiska server som jag minns den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Jag skulle väldigt gärna vilja att det är Philip som svarar på denna Överklagan, Med vänlig hälsning Kermit :)

Eftersom detta gått nästan 2 år sedan detta väljer jag att ge dig en till chans, men du ska fortfarande veta att får du för dig att göra samma sak igen ska du veta att då har du sumpat det för gott här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka