Nekad Kermit | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/T0x11ccc/

Ditt Hex-ID: 11000010b0fb400

Vad är din discord tagg? kermit1153

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-20 202723.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag körde in i ett gänghus i cirka 5 sekunder innan jag märkte att det var ett gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var då på pizzerian och gjorde pizza sen skickar min andra vice-boss en gps. Då tänkte jag att det var något viktigt så jag tog en lastbil som stod vid pizzerian och åkte dit. Sen åker jag först runt huset och ser ingen på gården sen åker jag in (trodde att det var Whyos som bodde där inte Santos) har varit borta ifrån servern i 1 vecka och hade glömt vilka som bodde där. Men sen när jag åker in ser jag att santos står där då vänder jag och åker därifrån så snabbt som jag kan och försöker åka till en säker plats. Det var regelbrottet jag gjorde i det scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Jag gjorde fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg var 1 år sedan jag blev bannad för något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ställt mig på ett längre avstånd för att kunna identifiera vilka som bodde där, men jag var lite för ivrig och åkte direkt in på gården för att jag trodde det var whyos som bodde där. Men jag hade kunnat varit mer försiktig och tagit det lite segare för att läsa av situationen bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska köra in vid hus man är omedveten om vilka som bor där eller vad som händer i området för det går under suntförnuft. Så jag har lärt mig att jag ska läsa av situationerna bättre, även att jag ska vara mer försiktig med vilka hus jag åker till osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

@Limpis @Philip320

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka