kermit 415
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen
Vad heter du IRL? haider
Vad heter du på discord? TORPEDEN#7282
Hur gammal är du? 19
Hur länge har du spelat på Unive? började förra året oktober
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet på ett positivt sätt jag är även mogen jag har även 2 jobb irl så jag vet hur de ska fungera kommer intervjua folk som är mogna och som kan bete sig kommer även vara jätte mycket aktiv och ser om folk har enfarenhet och om dom har en bra rp nivå speciellt de med /me dom måste och kommer anställa många och gör så att meko kommer ha tävlingar och några event för skoj skull jag tycker jag skulle göra ett riktigt bra jobb
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis ganska högt uppsatt och har även jobbat med autoexperten
Hur ofta kommer du vara inne? jätte mycket även under vardagar och speciellt helgar under lov osv kommer alltid vara aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? yess siiir
Vad heter du IRL? haider
Vad heter du på discord? TORPEDEN#7282
Hur gammal är du? 19
Hur länge har du spelat på Unive? började förra året oktober
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet på ett positivt sätt jag är även mogen jag har även 2 jobb irl så jag vet hur de ska fungera kommer intervjua folk som är mogna och som kan bete sig kommer även vara jätte mycket aktiv och ser om folk har enfarenhet och om dom har en bra rp nivå speciellt de med /me dom måste och kommer anställa många och gör så att meko kommer ha tävlingar och några event för skoj skull jag tycker jag skulle göra ett riktigt bra jobb
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis ganska högt uppsatt och har även jobbat med autoexperten
Hur ofta kommer du vara inne? jätte mycket även under vardagar och speciellt helgar under lov osv kommer alltid vara aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? yess siiir