Nekad kermit 415 | Ban överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kermit 415

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tom1198106045/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:622765151

Vad är din discord tagg? TORPEDEN#7282

Vem var det som bannade dig? moezz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pratar ooc ig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel ett enormt fel och jag [ngrara det jag gjorde har 'ven l'rt mig av mitt misstag jag borde borde aldrig ha pratat ooc med killen ig och om jag blir unbannad ni har mitt ord att det kommer aldrig ske igen n[nsin och jag f;rs;kte bara l'ra honom reglerna och s[nt men jag gjorde fel av mig f;r att prata ooc ig och staffs har all r'tt till att banna mig allt jag försökte göra är att lära killen och sånt så han slipper bli bannad och bryta mot unives regler men jag förstår mitt misstag jag borde inte ha pratat ooc ig det är ett stort fel av mig jag önskar verkligen ni ger mig en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner träffade på en kille men han va gansak ny vi försökte få honom o joina dc men han viiste inte hur så jag sa till han ooc ig att kom in i dc jag skickade en länk och så där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel jag borde inte ha pratat ooc ig från första början så jag får skylla mig sj och jag ber så hemst mycket om ursäkt det kommer inte ske igen det kan jag lova er jag har även lärt mig av mitt misstag och även nu när det är helg vill jag veerkligen spela under helgen orkar inte vara bannad och jag önskar verkligen om ni ger mig en till chans

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc i sms kindappa utan mask resten minns jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte prata ooc istället skriva i ooc chatten och tänka ett steg före vad för konsekvenser det kan leda till och jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka