Nekad kermit 415 | Ban överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kermit 415

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tom1198106045/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:622765151

Vad är din discord tagg? TORPEDEN#7282

Vem var det som bannade dig? kesoo

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad i 1 timme anledning lallar som polis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag skojade lite men bann skulle inte behövas när någon säger till mig så slutar jag om jag verkligen inte slutar så bannar du mig vsg inga problem men han bannar mig för att jag skojade lite me kollergorna och vi skojade me varandra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o 2 kollegor satt o skojade me varandra och kesoo va också där alla vi skojade vi hade lite roligt så gjorde jag en emote då väljer han o banna mig direkt o säger man sak inte bete sig så dära som piket ja han har rätt men de fanns inget o göra när man e utanför kåren absolut då ska man vara seriös men jag va inne i stationen me mina kollegor och vi satt o skojade vi hade lite kul de va fanns inget o göra alla sitter o lallar men han väljer o banna mig för en emote folk har roligt när dom spelar dom lallar lite bara för jag e piket får man inte ens ha lite roligt me kollegorna istället kunde du bara säg till mig o lägga av så skulle jag lyssna och jag brukar inte ens lalla lallar typ aldrig bara när de inte finns nåt o göra och lallar aldrig utanför stationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte alla men ooc i sms och kidnappa utan mask

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lallat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ingen aning om varför du gör en ban överklagan gällande en svban, kommer neka denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka