Inaktuell kermit 415 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kermit 415

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? haider yousif

Vad heter du på discord? TORPEDEN#7282

Vad är ditt hexid? STEAM_0:1:622765151

Ange ditt födelsedatum 21 December 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bli medlemsakp ansvarig efter som jag ser att det är inte så många som är aktiva jag minns när min bror skulle ta intervjue så fick han vänta i 2 dagar så jag tänkte steppa in o hjälpa och jag har ibland inget att göra så jag skulle gärna vilja bli medlemskap ansvarig och tycker det är kul är till o med rekryterare inom polis kåren och tycker det är skit kul så aa vill faktiskt bli medlemskap ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har spelat jätte länge på unive och kan alla regler och jag är en aktiv person sitter inne i datan jätte länge så ja tycker jag passar in och jag är bra på att hantera sånt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt man sak lyssna på dom och dom sak känna sig välkomnande och trygga på servern

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? förstår inte frågan

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kolla igenom personernas medlemsakp ansökan och ta deras intervjuer och som krav kommer jag veta vilka som som passar in i unive alltså dom ska kunna reglerna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ansvar över medlemmar och ansvar för att ta intervjuer och ansvar att dom ska kunna känna sig välkmonande

Hur ser din aktivitetet ut? nu när jag har sommarlov så är jag jätte aktiv på vardagar vi säger 13-00 men samma sak me helger men när sommarlovet är slut så brukar jag va aktiv från kl 16 till 21

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag kommer aldrig spela på en annan server unive är bästa servern i sverige

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag önskar ni godkänner mig

+Rep Hade uppfyllt denna roll perfekt! Riktigt mogen och skulle gynna unive väldigt mycket!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka