Accepterad Kerm | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerm

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198172188029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? kurre#2702

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Karaktären jag spelar heter Kurre Björklund, han är 21 år gammal och när han var yngre så tyckte han mycket om att umgås med sina vänner, men vid de ensamma stunderna så tyckte han om att spela gitarr, Kurre tyckte att han var så bra på gitarren att han skapade ett band med de andra vännerna när han tog studenten, bandet hette Siberia och de spelade sina låtar på Classic Car Week i ett par år, det var deras största koncert, Siberia spelade också på flertal pubbar såklart så nådde Kurre slutet av sin stubin och tappade motivationen att skapa mer musik så han tog beslutet att lämna bandet eftersom han inte heller trodde att det skulle bli något stort band.
Kurre fick lov att bo hemma hos sin pappa då han inte hade någon annan stans att sova, hemma hos sin pappa så var det stökigt och det fanns knappast någon mat i kylen Kurre förstod direkt att hans far var deprimerad över att mamma gått bort så han köpte en lägenhet i Stockholm några månader senare med de pengar han hade kvar för att inte störa sin pappa och för att kunna få en chans att hitta den äkta kärleken. Just nu så vet vi inte riktigt vart Kurre håller hus men det är en fråga som säkerligen kommer att bli besvarad!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här för att jag har en polare som spelar här och jag vill ha en massa roliga scenarion och aktiviteter med de spelarna på er server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligt rollspel och lära känna de andra spelarna möjligtvis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela som en vinnarskalle utan man ska verkligen förtjärna sin vinst och spela på ett rättvist sätt.

Hur hittade du Unive? Youtube/Twitch och en kompis som är medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka