Accepterad Kerb | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? Kerb#2167

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed han är 21 år och kommer från Svergie, hans föreldrar harinvandrat från tunisen båda 2. Han har haft det väldigt tufft i sin barndom. Hans mamma lämna honom några dagar innan han fyllde 1 år. Hans pappa har varit väldigt aggressiv och misshandlat honom flera gånger, hans pappa var även med i ett kriminellt gäng. Ahmed har även varit väldigt aggressiv i skolan, han lyssnade aldrig i lektionerna och hamnade i bråk väldigt ofta. Ahmeds pappa dog drygt när Ahmed var 16 år. Sedan dess har Ahmed följt hans pappas fotspår vilket vill säga mycket butik och gatorån och varit inblandad i massa misshandel osv. Han är nu 21 år och utför en massa kriminella handlingar för att kunna försörja sig. Han har ett stort intresse för bilar. Han hoppas en dag att han kan köpa en massa finna och snabba bilar. Ahmed är även en aggressiv och hatfull människa och har svårt att lita på folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag kommer bidra med en bra rp och hjälpa till med en massa spännande stunder. Jag är rätt så bra på att rpa på ett aggressivt sätt om jag vill göra det men kan även rpa på ett lungt sätt vilket gör att jag kan framföra roliga och spännande scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bidra med en massa roliga och spännande scenarion. Spenderar även mycket av min tid på unive servern, och hade kunnat gjort så mycket mer och roliga saker ifall jag blev whitelistad.

Hur hittade du Unive? En av mina polare tipsade om er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få allting att se realistiskt ut. och rpa bra med inget lallande utan att vara 100% seriös. Jag vill även skaffa ett nice jobb så att jag kan uppfylla min karaktärs dröm

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top