Accepterad Kerb | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? Kerb#2167

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed han är 21 år och kommer från Svergie han bor på ett ställe i örebro som heter vivalla. I vivalla är det mycket kriminella personer vilket ahmeds pappa såg upp till när han var liten. Hans föreldrar har invandrat från tunisen båda 2. Han har haft det väldigt tufft i sin barndom. Hans mamma lämna honom några dagar innan han fyllde 1 år. Hans pappa har varit väldigt aggressiv och misshandlat honom flera gånger, hans pappa var även med i ett kriminellt gäng. Ahmed har även varit väldigt aggressiv i skolan, han lyssnade aldrig i lektionerna och hamnade i bråk väldigt ofta. Ahmeds pappa dog drygt när Ahmed var 16 år.Hans pappa dog när han gjorde ett bankrån, när dem skulle sätta sig i sin getaway car blev han skjuten i magen och förblöde till döds. Sedan dess har Ahmed följt hans pappas fotspår vilket vill säga mycket butik och gatorån och varit inblandad i massa misshandel osv. Han är nu 21 år och gör en massa kriminella handlingar. Han har ett stort intresse för bilar speciellt dem fina och dyra bilarna. Hans dröm är att någon gång få en familj med 2 barn där han har feta bilar samt ett fett hus.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag vill bidra med en bättre och seriösare RP. vill även hjälpa till att skapa med ändå förbättra scenariom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? RP, tycker att den är väldig seriös och rolig. Och sedan att det är flera 100 personer inne på samma gång gör det bara mer intressant. Sedan bilarna med, det finns flera sjuka bilar. Dessutom finns dem i verkligheten

Hur hittade du Unive? Mina vänner bad mig att ladda ner fivem och joina multistaden vilket jag tror unive hette om jag miss rätt. men om det inte hette multistaden bad en annan vän mig att spela med honom i servern unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med en seriösare RP samt att förbättra scenariom och få någon god människa att skratta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en krimroll, hade tyckt att det hade varit jätte roligt. Eftersom att har aldrig varit det i en RP server och det hade varit jätte roligt att få testa det. Det känns verkligen som att jag hade kunnat gjort bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka