Accepterad Kerb | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Ditt Hex-ID: 110000137b1befc

Vad är din discord tagg? Kerb#2167

Vem var det som bannade dig? Fallen

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Rdm ~Fallen. Återstår: 6 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skapade en riktigt onödig rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så, jag var i piren och skulle köpa en bil. Men då kommer det en kille och kör på alla oss. Och sedan trodde en tjej att det var en person som inte körde över oss, så tjejen ger han en box. Då kommer jag och säger till tjejen att det inte var han och gav henne en box. sedan kommer en annan person och ger mig en box. Och när han gav mig en box kom det en annan kille inklusive mig och ger han boxar men jag råka slå en annan kille. och sedan gick jag där ifrån och blev då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag borde inte ens ha lagt i mig när hon slog han, skulle gjort som jag ville göra i första början, alltså hitta och köpa en bil. Men jag var barnslig och fick sota för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad var för att jag och min kille hamnade i tjafs och då drog killen upp en kniv och då sprang vi därifrån. lärde mig att vara mer suntförnuft, vi borde ha stannat kvar när han drog kniven och värnat för livet.

Andra gången lärde jag mig riktigt mycket. Jag hade en pistol och råna en kille på 100k. lärde mig då att jag behövde mask, behövde en krimroll, skulle inte göra det på exakt den platsen för det var bakom maja lisa. Fick även bara utpressa nån på 20k och sista var att jag inte skulle sagt swisha sunt förnuft skulle sagt ge mig in kontanter.

3 gången råka jag prata när jag var död. lärde mig inte så mycket, det jag lärde mig då var väll att jag inte fick prata

4 gången minns jag faktiskt inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde bara ha skitit i när hon slog honom. Skulle bara gått därifrån och köpt bilarna jag jag var ute efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att ta fivem mer seriöst och mer verkligt. för i verkligheten skulle jag ju aldrig ha slagit henne då skulle jag ju bara ha ringt polisen. Vill ju även hjälpa till med det eftersom att jag är medlem, men valde ändå att vara barnslig.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Just nu är jag inte hemma och har ingen kontakt med dom ingame. Men gör så att du hoppar in i väntar på support och visar dom ban överklagan så fixar dom det. Mvh BotMelwin

Tillbaka